Lumi accessories tähtää lippulaivaliikkeen avaamiseen Tukholmassa 2017. Yritys on keräämässä joukkorahoituksella tähän tarkoitukseen 120 000 euroa. Tasaisesti kasvaneen asustebrändin ’mesenaatiksi’ pääsee sijoittamalla osakkeisiin vähintään satasen, osakkaille on luvassa tuotelahja sekä pysyvä alennus Lumin tuotteista. Lisää tietoa: www.fundedbyme.com
Tukholman lippulaivaliikkeellä Pohjoismaiden asusteiden markkinajohtajaksi
Sanna Kantolan ja Bruno Beaugrandin Lumi-merkki on löytänyt tiensä kuluttajien sydämiin mutkattomalla muotoilullaan. ”The only bag you ever need”-slogan kuvastaa mainiosti tuotteiden pitkäikäisyyttä sekä laadullisesti että tyylillisesti. Kantolan tapasimme Lilou’sin artikkelissa: lumi-accessoriesin-toimitusjohtaja-sanna-kantola. Mikäli kampanjan tavoitesumma saadaan täyteen, voidaan Ruotsin suunnassa edetä. Kungsträdgårdenilla on valmiina pop-up-liikepaikka toiminnan testaamiselle.
Hankin aikanaan kuvajournalisti Anuliina Savolaisen ”Dimanche sans / Sunday Without / Sunnuntai vailla” -kirjan, joka oli rahoitettu Pre-sales -rahoitusmuodolla. Tuotteeseen syntyi uudella tavalla henkilökohtainen suhde, kun sen oli maksanut jo ennen kirjan valmistumista. Samalla sai seurata tavoitteen toteutumista.
Tuntuu fiksulta sitouttaa asiakkaita samaan tapaan muotibrändin osakkeenomistajiksi. Merkki avautuu entistä personoidumpana ja yrityksen kehittymistä on yhä kiinnostavampaa seurata, kun on pienelläkin panoksella mukana toiminnassa. Ja kukapa ei toivottaisi onnea ja menestystä minkä tahansa suomalaisyrityksen kansainväliselle kasvulle ja menestykselle!
@Kpohjanvirta L I L O U ’ s